میدان دار تحقق عفاف و حجاب در جامعه « بانوان» هستند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه هیئت ها به ویژه بانوان در جریان لشکرکشی استکبار در خصوص حجاب و عفاف میدان دار هستند گفت: استکبار طراحی و برنامه جدی برای ورود نسبت به مسئله عفاف و حجاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در نشست همایش سالانه مدیران و امناء هیئت های رزمندگان اسلام که پنجشنبه ۳۰ تیر در سالن همایش شهید غفورزاده هیئت انصار الامام رزمندگان واقع در کرج برپا شد گفت: هیئت ها به ویژه بانوان در جریان لشکرکشی استکبار در خصوص حجاب و عفاف میدان دار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: خط تحریف در جنگ های صدر اسلام بررسی شود، آنچنان که در دوره کنونی همانند آن دوره دشمنان برنامه های معینی برای هجمه وارد کردن به جامعه مسلمانان دارند. 

 

وی با اشاره باینکه خط تحریف پویشی را با عنوان من محجبه ام و مخالف گشت ارشاد به راه انداخته است اظهار کرد: قیاس این جریان به دوره صدر اسلام برمی گردد. 

 

وی اظهار کرد: استکابر برای ۲۱ تیرماه که روز حجاب و عفاف است، برنامه ریزی داشتند ولی موفق نشدند، امروز با راه اندازی پویشی با عنوان من محجبه ام و مخالف گشت ارشاد درصدد تحقق اهداف خود در زمینه مقابله با امر عفاف و حجاب هستند. 

 

امام جمعه کرج عنوان کرد: پویشی که با هدف مقابله با امر عفاف و حجاب به راه افتاده است به واقع مشابه قرآن بر سر نیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است. 

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد:‌ دشمنان با طراحی و برنامه ریزی در زمینه مقوله عفاف و حجاب سعی دارند با یکی از امور مهم جامعه اسلامی ایرانی مقابله کنند و آن را به انحراف بکشانند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: احیاء سنت امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین(ع) است که با محوریت هیئت های مذهبی این مهم رونق و رشد پیدا می کند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1198348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha