رئیس جمهور وارد استان مرکزی شد

به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی، آیت‌الله رئیسی صبح امروز (۳۱ تیر ماه) به استان مرکزی سفر کرد و وارد فرودگاه اراک شد.

خبرگزاری شبستان: اراک/ 

«آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور صبح امروز جمعه به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی خود وارد اراک شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان کشوری و لشگری قرار گرفت.

 

دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان مرکزی خواهد بود.

در سفر به سرزمین خورشید انقلاب، وزرای کشور، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

 

رئیس جمهور در فرودگاه اراک، پس از گفتگوی تلویزیونی به خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سفر کرد و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلی این شهر با مردم زادگاه امام راحل دیدار دارد.

 

پس از آن بازدیدهایی از مکان‌های مختلف در استان مرکزی برای ایشان برنامه‌ریزی شده که بعد از سفر به خمین انجام خواهد شد.

 

رئیس محترم جمهور در ساعت 17 عصر امروز در جمع مردم اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد حضور می یابد و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

کد خبر 1198369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha