سرعت گرفتن ساخت پروژه های  نیمه کاره حوزه ی بهداشت و درمان

کریمی با اشاره به پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان گفت: امید است به برکت سفر هیات دولت به استان مرکزی شاهد سرعت گرفتن ساخت پروژه های حوزه بهداشت و درمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی اکبر کریمی» امروز جمعه (30 تیر) در جریان بازدید از میزهای ارتباطات مردمی حوزه سلامت استان که به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان مرکزی برپا شده است، گفت: با حضور فعال مدیران استانی در دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین دکتر عباس شیراوژن نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میز ارتباط مردمی، فعالیت و تلاطم خاصی در این زمینه دیده شد که امیدواریم منجر به اخذ تصمیم گیری و گره گشایی از مشکلات مردم در این حوزه شود.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم گسترده پروژه های بیمارستانی نیمه کاره در سطح استان به ویژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، بیمارستان تخصصی زنان، بیمارستان سوانح و سوختگی و آیت الله خوانساری افزود: این پروژه ها نیاز به اعتباراتی برای تکمیل  دارند که اعتبار آنها پیش بینی شده است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم شاهد سرعت گرفتن پروژه های مذکور و تکمیل آنها و رونق بیش از پیش خدمات ارزنده  دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی به مردم شایسته اراک، خنداب، کمیجان و سایر شهرستان های استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

 

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: تلاش می کنیم در این سفر، در خصوص مشکلات بیمارستان های امام علی (ع) در کمیجان و بیمارستان مهر خنداب که از کمبود تجهیزات و نیروی تخصصی رنج می برند،پیگیری هایی صورت بگیرد و نواقص حوزه ی بهداشت و درمان این دو شهرستان که متأسفانه از شهرستان های کم برخوردار و محروم استان مرکزی هستند برطرف شود تا دیگر نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان نباشد.

 

کریمی در پایان یادآور شد: در مجموع مصوباتی در توسعه و تکمیل خانه های بهداشت روستایی و مراکز جامع سلامت در شهر و روستاهای استان و تامین تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده و امیدواریم که اقدامات خوب دولت تقدیم مردم استان شود.

کد خبر 1198436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha