برگزیدگان جشنواره نقاشی القاب«حضرت علی(ع)» در آستارا تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره صنایع‌دستی و نقاشی القاب«حضرت علی(ع)» در محل طرح سالم‌سازی ساحل سفیر امید بندر آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره صنایع‌دستی و نقاشی القاب«حضرت علی(ع)» امروز(جمعه، ۳۱ تیر) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی و مردم فرهنگ‌دوست آستارا و گردشگران در محل طرح سالم‌سازی ساحل سفیر امید این شهرستان برگزار شد.

 

«یوسف هدایتی» در این آیین، اظهارکرد: جشنواره صنایع‌دستی و نقاشی القاب«حضرت علی(ع)» برای نخستین بار و با هدف ترویج فرهنگ غدیر در آستارا برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا با بیان‌اینکه ۴۰ اثر از تهران، شفت، تالش و آستارا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، افزود: پس از داوری در رشته تابلو خط نقاشی سه اثر و در رشته نقاشی روی کاغذ نیز سه اثر حائز مقام برتر شده و از پدیدآورندگان آنها با اهدای تندیس و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

وی تصریح‌کرد: در رشته تابلو خط نقاشی همچنین از ۲ نفر نیز به عنوان برگزیده ویژه تجلیل و قدردانی شد.

 

هدایتی به فعالیت‌ها و عملکرد کانون بسیج هنرمندان پرداخت و گفت: در ماه‌های گذشته این کانون شب شعر بزرگ مهدویت و همچنین آیین بزرگداشت زنده‌یاد افشن خدامرد را برگزار کرده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: جمع‌آوری خاطرات پرستاران و جامعه نظام سلامت در ایام پیک کرونا و انتشار آن در قالب کتاب از دیگر برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان در آینده است.

کد خبر 1198451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha