لزوم توجه به مهارت آموزی در دانشگاه ها و مدارس/خیرین برای رفع مشکلات معیشتی مردم به دولت کمک کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در زمینه ترویج فرهنگ مهارت آموزی نیازمند فعالیت‌های بیش‌تر هستیم، تاکید کرد: توجه به مهارت آموزی در دانشگاه ها و مدارس دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳۱تیر) در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد و هر چیزی که موجب شقاوت و بدبختی است را از خود دور کرد.

 

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه انسان برای اقامه نماز و انفاق باید ثابت قدم و پیشتاز باشد، افزود: فوریت و. اهمیت در انفاق مورد توجه باشد.

 

وی به جریان مباهله و فضیلتی که شامل حال اهل بیت(علیهم السلام) شده اشاره و بیان کرد: بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله در تاریخ اسلام است این روز حقانیت اسلام و اهل بیت پیامبر(ص) را بر همگان ثابت كرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق به فرزندآوری مورد توجه باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به روز ۵مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است آحاد مردم قدر نماز جمعه را بدانند.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت و تقدیر از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در راستای ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی، گفت: در بخش تامین نیروی ماهر کار دچار چالش هستیم،  رویکرد خانواده ها در کنار آموزش نظری باید به سمت آموزش مهارت نیز باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در زمینه ترویج فرهنگ مهارت آموزی نیازمند فعالیت‌های بیش‌تر هستیم، تاکید کرد: توجه به مهارت آموزی در دانشگاه ها و مدارس دنبال شود.

 

امام جمعه ساری با اشاره جراحی اقتصادی دولت، گفت: خیرین برای رفع مشکلات معیشتی مردم به دولت کمک کنند.

 

وی به توطئه های شبکه های معاند فارسی زبان برای ناامید کرن مردم از دین و انقلاب اشاره کرد و افزود: عده ای از استان های دیگر به شهرهای مازندران می آیند و مروج بی بندباری در دیار علویان می شوند که با هنجارشکنان برخورد جدی می شود.

کد خبر 1198471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha