تکیه به نیروهای جوان کشور را به موفقیت‌های بزرگ می‌رساند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: با تکیه بر نیرو و ایمان جوانان میهن در همه زمینه‌ها می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

به گزار خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی،اظهارکرد: تقوا انسان را از گناه حفظ می‌کند و به اعمال انسان‌ها ارزش و اعتبار می‌بخشد.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به روز ۲۴ ذیحجه روز نزول آیه مباهله که در شان  امیرالمومنین امام علی (ع) است اشاره و در مورد این آیه و ویژگی‌های حضرت علی(ع) مطالبی را بیان کردند.

 

وی در خطبه دوم امنیت روانی را حق مردم دانست و در مورد اخبار کذب و انتشار آن در فضای مجازی که امنیت و اسایش کشور را بهم می‌زند و مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند هشدار دادند.

 

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه مقابله با عاملان و انتشار دهندگان اخبار کذب را از دستگاه قضایی خواستار شدند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با تکیه بر نیرو و ایمان جوانان میهن در همه زمینه‌ها می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر بی‌نتیجه رئیس  جمهور آمریکا به عربستان سعودی و همچنین به نتایج سفر سران کشور روسیه و ترکیه و ملاقات آنها با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و به تحلیل آن پرداخت.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی در ۵ مرداد سال ۱۳۵۸، گفت: نماز جمعه دارای آثار و برکات فراوان است، اجتماع مسلمین در آیین دشمن شکن است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به سالروز عملیات مرصاد و شکست منافقین اشاره کرد و گفت: این عملیات غرورآفرین امنیت کشورمان را در مقابل منافقان تضمین کرد.

کد خبر 1198484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha