نمایشگاه خوشنویسی «مشق ولایت» در نگارخانه فردوسی زاهدان افتتاح شد

رییس انجمن خوشنویسان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ورکشاپ خوشنویسی با حضور اساتید و خوشنویسان برتر استان در محل انجمن خوشنویسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رییس انجمن خوشنویسان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ورکشاپ خوشنویسی با حضور اساتید و خوشنویسان برتر استان در محل انجمن خوشنویسان برگزار شد، حاصل این ورکشاپ خلق آثار زیبایی شد که ۲۵ اثر با موضوع فرهنگ غدیر و فضیلت های حضرت علی (ع) در قالب نمایشگاه «مشق ولایت» در محل نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.

راضیه جعفریان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: هنر خوشنویسی تاثیر زیادی در بالا بردن سطح فرهنگ جامعه دارد و ما اساتیدی داریم که عمر خود را وقف این هنر کردند و اکنون در میان ما نیستند.

 

وی افزود: در انجمن خوشنویسان استان اساتید و هنرجویانی تربیت شدند که حاصل این همه تلاش، کسب درجه استادی خوشنویسی توسط احمد بستانی و یاسر گنجعلی و کسب رتبه نخست خوشنویسی معلمان کشور توسط امیر شهری است.

 

وی با بیان اینکه موفقیت های اخیر خوشنویسان استان بسیار ارزنده است، ادامه داد: خوشنویسان استان قریب به ۴۰ سال برای رشد و تعالی هنر خوشنویسی زحمات بسیاری را متحمل شدند تا این هنر در استان جایگاه فعلی را کسب کند.

کد خبر 1198487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha