ایران را در معادلات  سیاسی  نمی توان  نادیده گرفت

امام جمعه هامون گفت: در معادلات سیاسی دیگر نمی توان ایران را نادیده گرفت بلکه باید کشورهای جهان نظر ایران را در مسائل منطقه ای لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه امام جمعه هامون در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی و برشمردن مناسبت‌های هفته با بیان اینکه  ۲۴ ذی الحجه روز مباهله است گفتند: مباهله بین دو گروهی بود که ادعای حق بودن را می‌کردند، وقتی مسیحیان  نجران افراد ی را که همراه پیامبر بودند یعنی وجود نازنین امیر المومنین علی( علیه‌السلام)، فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، و امام حسن و امام حسین( علیهما السلام) را  می دانستند که اینها  مستجاب  الدعوه  هستند لذا تسلیم پیامبر اسلام شدند و از موضع خودشان عقب نشینی  کردند.

 

خطیب جمعه شهرستان هامون درباره سفر رئیس جمهورهای   روسیه و  ترکیه بیان کردند: در این سفرها اوج عزت ایران  و اثر گذاری آن بر منطقه  بر همگان روشن شد که در معادلات  سیاسی دیگر نمی توان ایران را نادیده گرفت بلکه باید نظر  ایران را در مسائل منطقه ای لحاظ کنند .رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که آمریکا و عوامل آن از منطقه  باید بیرون شوند و مردم خود منطقه برای سرنوشت شان تصمیم  گیری کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هامون  با  اشاره به سالروز عملیات مرصاد  بیان کردند: منافقان با حمایت  صدام با تمام توان  به  میدان آمدند ولی رزمندگان اسلام در این عملیات پیروزی بزرگی را نصیب ملت ایران کرد و منافقین هم شکست سختی را متحمل شدند.

 

امام جمعه شهرستان هامون در پایان با توجه به پخش کلیپ از محل برداشت آب  از چاه نیمه  یک گفتند: این ها حقیقت ندارد ،طی بازدیدی که  از محل برداشت‌ اب داشتم آب زلال است ،منتها بوی آب بخاطر جلبک است که بخاطر کم شدن سطح آب بوجود آمده است.

کد خبر 1198496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha