نهاد نماز جمعه یکی از مولفه‌های اقتدار نظام مقدس اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی فرد نهاد نماز جمعه را یکی از مولفه‌های اقتدار نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: پایه و اساس همه عملکردها از فرهنگ بوده و یکی از رسالت‌های نماز جمعه، تقویت فرهنگ است.

«حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (جمعه ۳۱ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، خانواده را سلول تشکیل دهنده جامعه دانست و اظهار کرد: از ابتدای خلقت به ویژه در اسلام به خانواده توجه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: هر چند اجتماع و جامعه در تربیت فرزندان اثر دارد اما اگر در محیط خانواده به خوبی به تربیت فرزندان توجه شود، به میزان زیادی موفق خواهد شد.

 

وی بزهکاری، سرقت و اعتیاد جوانان را ناشی از بی‌توجهی خانواده‌ها به موضوع تربیتی دانست و اضافه کرد: این موضوع بدون شک ریشه در خانواده دارد.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به ضرورت بهبود بخشیدن به زندگی بازنشستگان تصریح کرد: افرادی که اکنون در ادارات کار می‌کنند آینده خود را در بازنشستگان می‌بینند؛ اگر می‌خواهیم این افراد کار کنند باید ببینند چگونه از بازنشستگان حمایت می‌شود.

 

وی به سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به چند کشور منطقه اشاره کرد و ادامه داد: بایدن نماد فرتوت نظام سلطه است و با اهدافی از جمله کسب حمایت صهیونیست‌ها و بهبود روابط واشنگتنی‌ها و افزایش تولید نفت این سفرها را انجام داده و با شکست مفتضحانه‌ای از منطقه برگشته است.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون این کشورها به منافع خود در منطقه دست پیدا نکرده یاد آور شد: مقام معظم رهبری می‌فرماید کلید سعادت کشورهای غرب در دست کشورهای غرب آسیا است.

 

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در روز پنجم مرداد تاکید کرد: نهاد نماز جمعه یکی از مولفه‌های اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان پایه و اساس همه عملکردها از فرهنگ دانست و خاطر نشان کرد: یکی از رسالت‌های نماز جمعه، تقویت فرهنگ است.

 

کد خبر 1198503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha