اعلام برنامه های بزرگداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور در آران و بیدگل

مسئول دفتر امام جمعه آران و بیدگل ویژه برنامه های بزرگداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور در این شهر را اعلام کرد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از سوی نهاد امامت جمعه آران و بیدگل در بازه زمانی جمعه ۳۱ تیر تا چهارشنبه ۵ مردادماه پیش بینی شده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه آران و بیدگل افزود: تجلیل از نخستین امام جمعه فقید حجت الاسلام عباس یوسفیان و ۵ امام جمعه پیشین شهرستان از جمله برنامه های بزرگداشت این ایام است که توسط نهاد امامت جمعه آران و بیدگل اجرا خواهد شد.



حجت الاسلام مردان ادامه داد: فضاسازی شهری با نصب بنر، محتواسازی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر و آذین بندی و فضاسازی مصلای نماز جمعه آران و بیدگل، برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی، برپایی اردوی فرهنگی تفریحی اعضای ستاد نماز جمعه و نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران از دیگر برنامه های این هفته است.

 

مسئول دفتر امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: همچنین نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل و نشست شورای فرهنگ عمومی ویژه بزرگداشت ۵ مرداد، این هفته با حضور امام جمعه آران و بیدگل و مسئولان برگزار خواهد شد.

 

مردان ادامه داد: تجلیل از چهار شهید عضو ستاد نماز جمعه ، تجلیل از پیشکسوتان نهاد امامت جمعه، مصاحبه رادیویی امام جمعه آران و بیدگل با رادیو کاشان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت است.

 

مسئول دفتر امام جمعه آران و بیدگل افزود: همچنین سخنرانی پیش از خطبه های نماز توسط فرماندار آران و بیدگل، هماهنگی با بسیج و کانون های فرهنگی برای حضور پرشور در نماز جمعه، استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه با حضور و پاسخگویی مسئولان چند نهاد ویژه این هفته برنامه ریزی شده است.

 

به گفته وی، انتشار نشریه محراب عشق، تجلیل از قاریان، موذنین، مکبرین و مجریان نماز جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا توسط اعضای نهاد امامت جمعه و انتشار احادیث و محتوای تبلیغاتی در فضای مجازی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

پنجم مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور پس از انقلاب به امامت آیت الله طالقانی است.

کد خبر 1198512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha