اجرای ۱۰۰ نفره گروه های سرود منتخب کهگیلویه و بویراحمد در دهه امامت و ولایت

به مناسبت دهه امامت و ولایت جمعی از نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ کهگیلویه و بویراحمدی در قالب گروهی ۱۰۰ نفره اقدام به اجرای سرود کردند.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری نخستین مهرواره سرود استانی کرامت غدیر ویژه گرامی داشت دهه امامت و ولایت، جمعی از نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ از سراسر استان در قالب گروهی ۱۰۰ نفره اقدام به اجرای سرود کردند.

 

دبیر هنری نخستین مهرواره سرود استانی کرامت غدیر گفت: در دهه امامت و ولایت امسال توانستیم با حضور پرشور و  استقبال بی نظیر مردم ولایت‌مدار شهر یاسوج اجراهای زیبای گروه های سرود را در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نظاره گر باشیم.

وی ادامه داد: در تاریخ بیست و نهم سی ام و سی و یکم تیرماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰ نفر از اعضای گروه های سرود منتخب استان در قالب مهرواره سرود استانی اقدام به اجراهای سرود پاتوقی در میادین و پارک های شهر یاسوج نمودند.

 

جمشیدی هدف از این برنامه را ایجاد شور آفرینی و امید بخشی و همچنین اشاعه فرهنگ ناب رضوی و علوی و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان شایسته این نظام و انقلاب با فرهنگ آئینی اسلامی بیان کرد.

دبیر هنری نخستین مهرواره سرود استانی کرامت غدیر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی شرکت کنندگان در این مهرواره، خواستار توجه هر چه بیشتر دستگاه ها و نهادهای متولی در امور هنری به ظرفیت های ناب و کشف استعدادهای هنری ارزشی در سراسر استان شد.

کد خبر 1198578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha