بررسی سند جامع و نقشه راه توسعه صنعت هسته ای کشور/سفر بی نتیجه "بایدن" به منطقه

کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفرهای استانی در جریان است، هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان برگزار شد، بررسی سند جامع و نقشه راه توسعه صنعت هسته ای کشور، سفر بی نتیجه "بایدن" به منطقه برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفرهای استانی در جریان است، هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان برگزار شد، بررسی سند جامع و نقشه راه توسعه صنعت هسته ای کشور، سفر بی نتیجه "بایدن" به منطقه از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در شنبه اول مرداد است.

کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفرهای استانی در جریان است

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی، جمعه‌ها با سفرهای استانی در جریان است. احیای هپکو و جلوگیری از واردات محصولات این کارخانه به منظور رونق بیش‌از پیش تولیداتش.

 

سخنگوی دولت در این پیام خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید پنل‌های خورشیدی کشور در خمین در راستای حراست از محیط‌زیست و تولید انرژی پاک.

 

هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان برگزار شد

هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان، امروز جمعه برگزار شد. اسامی منتخبین کنگره هفتم حزب ندای ایرانیان برای شورای مرکزی با رای ۳۵۷ نفر از اعضای اصلی حزب به شرح زیر است:

میلاد اکبری
سالار احمدی 
مرضیه امیری
علی بختیاری
عیسی چمبر
فرهاد جهانیان
مجتبی حسینخانی
پیمان خواجوی
سجاد سالک
علیرضا سحرخیز
مهدی شاهمیرزا
محمدحسین شیخ محمدی
انیسه صالحی
ابراهیم صبوری
سید شهاب الدین طباطبایی اردکانی
فاطمه فراهانی
مجید فراهانی
کوثر فرهادی
کاوه قدیری
محمد کیهانی
اشکان مجللی
محمدعلی محسنی بندپی
سیداحمد موسوی
سعید نورمحمدی
هادی وکیل زاده

اعضای علی البدل:
علی ابراهیمی
مسعود حسابگر
اشکان خسروی فر
مالک شهبازی
طیبه دومانلو
نوید مقدم

 

سند جامع و نقشه راه توسعه صنعت هسته ای کشور بررسی می شود

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این هفته گزارش شرکت پتروپارس در خصوص فعالیت ها و اقدامات این شرکت در صنعت نفت و گاز به ویژه طرح های فشار افزایی میادین پارس جنوبی، بررسی مسائل منطقه ای نفت، گاز و پتروشیمی در کشور و بررسی مشکلات تأمین سوخت ناوگان هواپیمایی باربری منطقه ویژه اقتصادی پیام را در دستور کار خود دارند.

 

بنابراین گزارش، اعضای این کمیسیون بررسی تعهدات وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفت خیز و گاز خیز استان ایلام، بررسی مسائل و مشکلات توسعه و سرمایه گذاری صنعت تولید پراکنده برق (DG)در کشور و بررسی سند جامع و نقشه راه توسعه صنعت هسته ای کشور را نیز در این هفته به عنوان دستور کار دنبال می کنند.

 

وزرای اقتصاد و راه میهمان کمیسیون اقتصادی مجلس می شوند

این هفته نشست کمیسیون اقتصادی به منظور «بررسی آخرین وضعیت منابع و مصارف بانکهای دولتی و نیز اجرای تکالیف قانونی به ویژه احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور توسط بانک های مذکور» با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک های دولتی و بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص نحوه تهیه و اجرای طرح جامع مالیاتی برگزار می شود.

 

اعضای این کمیسیون دعوت از وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان و بررسی آخرین وضعیت تامین مالی تولید مسکن در اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک مسکن را نیز به عنوان دستور کار دنبال می کنند.

 

سفر بی نتیجه "بایدن" به منطقه

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس و سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت:

عربستان کم کم متوجه می‌شود که امنیت کالایی نیست که همیشه بتوان در مقابل پول خرید.
از طرف دیگر فهمیده اگر بخواهد امنیت خود را تامین کند، نباید با ایران وارد تنش شود
و مهم‌تر از همه آل‌سعود دیگر نمی‌خواهد تمام تخم‌مرغ های خود را در سبد آمریکا قرار دهد.

سه شکست استراتژیک برای واشنگتن!

 

 

 

کد خبر 1198588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha