برپایی ایستگاه نقاشی به صورت هفتگی به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برپایی ایستگاه نقاشی ویژه نونهالان به همت کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پارک «لاله» این شهرستان خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فصل تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت دانش آموزان، زمینه را برای اجرای برنامه های متنوع در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»فراهم آورده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از ایده های بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان است که به صورت هفتگی در پارک مجاور مسجد برپا می شود.

 

وی بیان کرد: مسجدی ها هر هفته روزهای جمعه با حضور در پارک «لاله» زمینه برپایی ایستگاه نقاشی و بهره مندی از برنامه های متنوع را برای کودکان و نوجوانان مهیا می کنند.

 

حضوری عنوان کرد: کودکانی که به همراه والدین خود برای تفریح به این پارک می آیند با حضور در ایستگاه نقاشی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به رنگ آمیزی نقاشی ها می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف آشنایی کودکان با مسائل مذهبی در قالب نقاشی و همچنین برگزاری یک کار خوب فرهنگی و هنری درراستای غنی سازی اوقات فراغت آنان انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: ایستگاه نقاشی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری هر هفته جمعه ها، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در پارک مجاور مسجد برپا می شود.

کد خبر 1198629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha