دوخت ۷ هزار لباس متبرک در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین

حجت الاسلام کریمی از آغاز به کار کارگاه دوخت لباس های متبرک در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین و دوخت ۷ هزار لباس متبرک به نام حضرت علی اصغر (ع) و چادرهای متبرک به نام حضرت رقیه (س) در این کارگاه خبر داد.

حجت الاسلام «مرتضی کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: کارگاه دوخت لباس های متبرک هر ساله در آستانه ماه محرم فعالیت خود را آغاز می کند که این کارگاه از امروز به مدت 10 روز در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) فعال خواهد بود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین ادامه داد: در این کارگاه لباس های متبرک به نام حضرت علی اصغر (ع) برای کودکان 6 ماهه و چادرهای متبرک به نام حضرت رقیه (س) برای دختران سه ساله دوخته می شود.

 

وی عنوان کرد: این کارگاه  صبح ها از ساعت 9 تا اذان ظهر و بعد از ظهر ها هم از ساعت 16 تا 21 فعال است و روزانه 20 نفر در این کارگاه در دوخت لباس های متبرک مشارکت دارند.

 

حجت الاسلام کریمی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر است در صورت مشارکت و همت خیران 7 هزار لباس متبرک به نام حضرت علی اصغر (ع) و چادر متبرک به نام حضرت رقیه دوخته شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برای دوخت این تعداد لباس 40 تا 50 میلیون تومان نیاز است که مردم خیر و نیکوکار می توانند برای مشارکت در این کار به صورت حضوری به آستان مقدس امامزاده حسین (ع) مراجعه کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین یادآور شد: در ماه محرم برنامه های متعددی اجرا می شود که همایش بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) با حضور مادران در پنجم ماه محرم در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود و همچنین بزرگداشت حضرت رقیه (س) و همایش احلی من العسل از دیگر برنامه هایی است که در ماه محرم اجرایی می شود.

 

کد خبر 1198693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha