برگزاری جشن باشکوه عید غدیر در شهرک ولایت یاسوج

با حضور مردم ولایت مدار شهرک ولایت شهرستان بویراحمد جشن باشکوه عید غدیر در این شهرک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جانمحمد خوب پور» در این زمینه، گفت: به مناسبت عید غدیر خم، عید امامت و ولایت، جشن باشکوهی با حضور مردم ولایت مدار شهرک ولایت شهرستان بویراحمد توسط پایگاه حضرت معصومه (س) ، هیئت انصار الزهرا(س) با همکاری هیئت نرجس خاتون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این آئین معنوی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل سخنرانی، مولودی خوانی، نمایش طنز و مسابقه حضوری اجرا شد.

 

خوب پور ادامه داد: پخش نقل و شیرینی و اهداء جوایز به اسامی متبرک  علی و امیر از دیگر برنامه های اجرایی این محفل و مراسم معنوی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن در اعیاد مذهبی و اسلامی در میان مردم علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، در جهت آشنایی با سیره زندگانی پیامبران و ائمه معصوم (ص) نقش به سزایی دارد.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر نمایی و حضور هنرمندان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جشن عید امامت و ولایت شور و شوق مردم را در مراسمات معنوی دوچندان خواهد کرد.

 

وی در پایان از حضور همه مردم و خانم علیزاده ، بانوی فعال بسیجی و کسانی که در این جشن باشکوه شرکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 1198697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha