تخلیه ۲ مدرسه در محمدشهر کرج با ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز به سال دیگر موکول شد

فاضلی هریکندی با اعلام خبر ورود دادگستری به مسئله مدرسه میثم تمار و پرورش در محمدشهر گفت: تخلیه ۲ مدرسه در محمدشهر کرج با ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز به سال دیگر موکول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ورود دادگستری استان البرز به مشکل تحصیلی ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز محمدشهر کرج گفت: تخلیه ۲ مدرسه در محمدشهر کرج با ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز به سال دیگر موکول شد.

 

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: صدور حکم نسبت به پرونده حقوقی این ۲ مدرسه واقع در محمدشهر انجام شده است که مبتنی بر آن رأی به خلع ید و قلع و قمع بنای ساخته شده در اراضی که مدرسه ها در آن بنا شده است صادر شد. 

 

وی با اشاره به اینکه محمدشهر از نظر سرانه مدرسه با محدودیت های بسیاری روبه رو است بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان طی سال گذشته مکلف به تخلیه مدرسه در تیرماه سال جاری بود که با توجه به ۲ نوبته بودن مدرسه و نگرانی های خانواده ها با اقدام دادگستری البرز تخلیه مدرسه به سال سال ۱۴۰۲ منتهی شد. 

 

وی ادامه داد: کمبود سرانه آموزشی در محمد شهر مسئله جدی است و آموزش و پرورش استان البرز تا پیش بینی مکان دیگر نسبت به تخلیه این ۲ مدرسه مهلت دارد. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز تصرف بخشی از زمین اشخاص توسط آموزش و پرورش را مورد تأمل قرار دارد و خاطرنشان کرد: طرح دعوی از طرف وراث، رأی به خلع ید، قلع و قمع بنای مازاد ساخته شده را ایجاد کرد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1198731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha