دشمن تمام توان خود را برای مخدوش کردن فرهنگ دفاع مقدس به کار می برد

سردار بایرامی با اشاره به جایگاه ویژه کتاب دفاع مقدس و بار معنایی آن در جامعه گفت: دشمن تمام توان خود را برای مخدوش کردن فرهنگ دفاع مقدس به کار می برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار عباس بایرامی در نشست خبری بیستمین جشنواره کتاب دفاع مقدس گفت: جشنواره ملی کتاب دفاع مقدس اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد که این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست اما نوشتن کتاب در دفاع مقدس بار معنایی بیشتری دارد و به همین منظور دشمن تمام توان خود را به کار می برد تا فرهنگ دفاع مقدس را مخدوش و جای قاتل و مقتول را عوض کند.

 

رییس سازمان ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس افزود: کار در این حوزه امتیاز و جایگاه ویژه ای دارد و 19 دوره از این جشنواره را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.

 

وی گفت: به جز موضوع جشنواره بسیاری از برنامه ها و رویدادهای دیگر در حوزه کتاب برای ما مهم است و تمام ابعاد محتوا و شکل باید با مهندسی خوب به جامعه معرفی شود تا بهترین ها در تمام ابعاد در اختیار مخاطبان قرار بگیرند.

 

وی گفت: انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس کاری طاقت فرسا و شبانه روزی است که دبیرخانه علمی و اجرایی آن را دنبال می کند تا ما به مطلوب ها برسیم، اگرچه با این موضوع فاصله زیادی داریم.

 

رییس سازمان ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از فعالان کتاب از جمله برنامه ها و رویکردهای مهم در جریان سازی کتاب دفاع مقدس است و در همین زمینه از دبیرخانه علمی و اجرایی، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جانشین آن و تمام اصحاب رسانه تشکر می کنیم که ما را در این کار مهم یاری می کنند. بنیاد حفظ آثار در حوزه دفاع مقدس تلاش می کند تا از تمام ظرفیت ها استفاده کند و در نهایت بهترین آثار را به جامعه معرفی کند.

                                                     

کد خبر 1198732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha