تحقق مسجد طراز اسلامی مهمترین رسالت کانون های مساجد است

آمون گفت: تحقق مسجد طراز اسلامی مهمترین رسالت کانون های مساجد است که زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (1 مردادماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی گفت: ائمه جماعات رکن محوری در فعالیت های فرهنگی مساجد هستند و باید مدیران کانون همکاری بیشتر با آنها داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی مهمترین رسالت کانون های مساجد است که زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم می کند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: دستگاه های اجرایی و فرهنگی ظرفیت های زیادی برای پشتیبانی از فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد دارند.

 

آمون اضافه کرد: همدلی و هماهنگی کانون های فرهنگی هنری موجب احیای کارکردهای فرهنگی مساجد خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح عدالت آموزشی بین کانون های مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) منعقد شده و مهمترین هدف اجرای این طرح برای افزایش ارتقای علمی و درسی نوجوانان و جوانان در مساجد است.

 

وی ادامه داد: حوزه هنری استان نیز پشتیبانی خوبی از گروه های سرود و نمایش بچه های مسجد دارد و مدیران کانون ها باید از این ظرفیت به خوبی بهره مند شوند.

کد خبر 1198796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha