برگزاری دوازدهمین سوگواره ملی «شعر عاشورایی اقوام و عشایر» در شیراز

دوازدهمین سوگواره ملی «شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور» در شهریور امسال و با اولویت جوانان در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دوازدهمین سوگواره ملی «شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور» در شهریور امسال و با اولویت جوانان در شیراز برگزار خواهد شد.

هر شاعر می تواند حداكثر پنج قطعه شعر و یا دل نوشته به ستاد دوازدهمین سوگواره ملی «شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور» ارسال کند و اشعار ارسالی باید تمام ابعاد حادثه کربلا را شامل شود.

اولویت با اشعاری است که ابعاد و زوایای مختلف خود سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از مدینه تا کربلا و حادثه عاشورا را در بر بگیرد.

اشعار ارسالی باید، با زبان ها و گویش های اقوام و ایلات عشایری کشور باشند و شعرای منتحب نیز باید اشعار خود را با زبان و پوشش کامل قومیتی خود قرائت کنند و ارسال متن دقیق و بند به بند کلیه اشعار و ترجمه کامل و تفکیک شده آنها به زبان فارسی، الزامی است.

آثار باید شامل مشخصات فردی صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی دقیق، قومیت و ایل، شماره تماس تلفنی و شماره فضای مجازی باشند و آثار به صورت ماشین نویسی شده در قالب فایل Word، و به شماره 09171183906 در پیام رسان واتساپ ارسال شوند.

حداكثر زمان مهلت ارسال آثار 20 مرداد جاری خواهد بود و دوازدهمین سوگواره ملی «شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور» 7 شهریور برگزار خواهد شد.

کد خبر 1198839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha