۱۵۴ مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است

بحیرایی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۴ مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است،گفت: کار عمده این مراکز همراه کردن خیران و مسئولان در رفع مشکلات و شناسایی توانمندی‌های موجود یک محله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، «علی بحیرایی» در بازدید از مراکز نیکوکاری شهر سمنان با بیان اینکه به همت خیران استان شاهد رشد مراکز نیکوکاری هستیم، گفت: هدف از ایجاد این مراکز برقراری ارتباط بین معتمدان و نیازمندان یک محله است تا با همفکری بتوانند یاریگر محرومان شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۴ مرکز نیکوکاری در این استان فعال است، افزود: کار عمده این مراکز همراه کردن خیران و مسئولان در رفع مشکلات و شناسایی توانمندی‌های موجود یک محله است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه به ازای هر ۶هزار و ۱۶۱ نفر یک مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد، اظهارداشت: این در حالی که نرم کشوری هر مرکز به ازای ۱۰ هزار نفر برآورد شده است و استان سمنان از این نظر در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

بحیرایی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی شامل اصناف، مرکز نیکوکاری حوزه علمیه، مرکز تخصصی اشتغال، مرکز دانشگاهی و پژوهشی و مرکز درمانی، فرهنگی نیز در استان دایر است، اضافه کرد: تعداد این مراکز به ۷۱ مورد در استان سمنان می‌رسد.

کد خبر 1198846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha