انتخاب شعار مشترک برای هیئت های مذهبی همراه با حفظ استقلال هیئت ها صورت گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین اوصانلو گفت: انتخاب شعار مشترک برای هیئت های مذهبی در محرم، قطعا به معنای نادیده گرفتن استقلال و آزادی هیئت های مذهبی در برنامه ریزی هایشان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین «علی اوصانلو» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شورای ملی هماهنگی شبکه هیئت و تشکل های دینی سعی دارد زمینه ساز تشکیل شبکه ای گسترده و کاملا منسجم و متحد از هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در کشور باشد، اظهار کرد: دستگاه ها و سازمان های مختلفی همچون سازمان بسیج مدحان، هیئت رزمندگان اسلام، جامعه ایمانی معشر، بسیج دانشجویی و کانون های فرهنگی تبلیغی در این شورا عضویت دارند.

 

دبیر شورای ملی هماهنگی شبکه هیئت و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: انتخاب شعار مشترک برای هیئت های مذهبی در محرم با همراهی و مشورت و هم اندیشی با مسئولان و مدیران و دست اندرکاران و فعالان همه این دستگاه ها و نهادهای فرهنگی مذهبی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: انتخاب شعار مشترک برای هیئت های مذهبی در محرم، قطعا به معنای نادیده گرفتن استقلال و آزادی هیئت های مذهبی در برنامه ریزی هایشان نیست.

 

اوصانلو گفت: شعار مشترک هیئت های مذهبی برای محرم سال 1401 «نجات اهل عالم با حسین (ع) است»، است؛ شعاری که با بهره مندی از دیدگاه های همه فعالان در حوزه هیئت های مذهبی انتخاب شده و انشاءالله هم در افزایش وحدت رویه و وحدت رفتاری هیئت های مذهبی موثر است و هم در تجلی بخشیدن به این موضوع که ظهور در امتداد عاشوراست، موثر خواهد بود.

کد خبر 1198857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha