آستارا ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش گردشگری دارد

کمالی با بیان‌اینکه بندر آستارا ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش گردشگری دارد، گفت: با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری علاوه بر جذب گردشگر می‌توان برای جوانان اشتغال‌زایی کرد.

«یاشین کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: شورای اسلامی شهرستان آستارا به عنوان یک پارلمان عالی و نماینده مردم، توسعه منطقه و برطرف کردن مشکلات آن را دغدغه خود می‌داند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

رئیس شورای اسلامی بندر آستارا افزود: این شورا در رسیدن به اهداف خود و در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم، به همکاری مضاعف همه مسئولان و نهادها نیاز دارد.

 

وی با بیان‌اینکه مشکلات و راهکارهای توسعه روستاها و شهرهای شهرستان آستارا اولویت‌بندی شده است، تصریح‌کرد: در این راستا با همکاری مسئولان و دستگاه‌های ذیربط پیگیری‌ها و اقداماتی انجام شده است.

 

کمالی گفت: به منظور رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات روستاهای بخش مرکزی و لوندویل در آینده نزدیک همایشی با حضور روسای شوراها و دهیاران برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی بندر آستارا، گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان آستارا دانست و خاطرنشان‌کرد: از تالاب زیبای استیل عباس‌آباد آستارا، با اجرای طرح گردشگری منطبق با معیارهای زیست محیطی، برای افزایش گردشگر و اشتغال‌زایی جوانان استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهر مرزی بندر آستارا از نبود یک شهر بازی مجهز رنج می‌برد، ادامه داد: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و همچنین احدات شهربازی مجهز دعوت می‌کنیم و سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌های خود در این خصوص را به شورای اسلامی شهرستان ارائه دهند.

 

کمالی، تکمیل هرچه سریع‌تر سد لاستیکی خانه‌های آسیاب، تسریع در عملیات اجرایی خط آهن آستارا-رشت، تکمیل طرح فاضلاب شهری و رفع بیکاری جوانان را از مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با تلاش دولتمردان و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، مشکلات آستارا برطرف شود و شاهد رونق بیش از پیش این شهرستان باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی بندر آستارا با تاکید بر اینکه باید برای اشتغال‌زایی طرح‌ها و برنامه‌های مدون ارائه شود، خاطرنشان‌کرد: شهرستان آستارا در بخش‌های مختلف همچون کشاورزی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که با توجه به این بخش می‌توان در راستای حل مشکل اشتغال جوانان گام برداشت.

کد خبر 1198870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha