سپاه پاسداران در فتنه ها با بصیرت کامل مأموریت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام دهد

امام جمعه کرمان گفت: سپاه توانسته در مقاطع مختلف در سختی هایی که اتفاق افتاد و در فتنه ها با بصیرت کامل مأموریت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام دهد و این سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(اول مردادماه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه سپاه در کنار نیروهای وظیفه شناس طبق اصول قانون اساسی مأموریت ویژه ای دارد و آن دفاع و حراست از دستاورد های انقلاب است؛ افزود: سپاه فرزند انقلاب است و این مأموریت را به بهترین صورت ممکن انجام داده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه سپاه برای انجام این مأموریت صفاتی احراز کرده است که یکی از این صفات برجسته، تکلیف محوری حسب منویات فرماندهی معظم کل قوا است؛ اظهار کرد: صفت و ویژگی دیگر سپاه شجاعت است و سند این شجاعت شهدای گلگون کفن است.

 

 

وی بصیرت و دشمن شناسی را از دیگر ویژگی های سپاه برشمرد و گفت: سپاه توانسته به روایت معصوم(امام صادق علیه السلام) که « اَلعالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِسُ؛ آن کس که به زمان خویش دانا و آشنا باشد، شبهات به او هجوم نمی آورند» در مقاطع مختلف در سختی هایی که اتفاق افتاد و در فتنه ها با بصیرت کامل مأموریت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام دهد و این سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان شده است.

 

 

امام جمعه کرمان دومین محور سخنان خود را مکتب حاج قاسم قرار داد و با متذکر شدن این مطلب که این مکتب ممیزات و مشخصاتی دارد که یکی درس فداکاری برای انسان و انسانیت و در راه اجرایی شدن احکام دینی و حرکت در مسیر اجرا شدن دستورات الهی است؛ تصریح کرد: مشخصه دیگر تبعیت از ولایت فقیه و زعامت و رهبری جامعه اسلامی است.

 

 

وی با بیان اینکه همه دستورات در مکتب شهیدسلیمانی از رهبری و ولایت فقیه صادر می شود؛ افزود: مشخصه دیگر خدمت به مردم، اخلاص در عمل و مبارزه جدی با هوی و هوس است؛ یعنی همان مشخصه ای که مجاهدان صدر اسلام در رکاب نبی مکرم اسلام داشتند لذا امیدوارم تبیین این مکتب با تمام وجود انجام شود که این مکتب، مکتبی ماندگار و در راستای مکتب امامین انقلاب است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روحیات فرمانده سابق سپاه ثارالله استان، گفت: وقتی منصب هایی به این چهره و آزاده جوانمرد روی آورد او فقط با این توجیه اصرار کرد در جایگاهی که به شهادت نزدیک تر است بماند.

 

 

وی افزود: سردار نظری، فرمانده جدید هم در اخلاق و خدمت چهره آماده و پر انگیزه و با اخلاص است که برای ایشان توفیق روز افزون از خداوند متعال خواستار هستیم.

کد خبر 1198908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha