شرط تولید قدرت و آسایش برای مردم، عبور از خویش است

سردار معروفی گفت: در نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست؛ جای خدمت برای مردم است که از لحظه لحظه آن می شود قدرت و آسایش برای مردم تولید کرد به شرط آنکه از خود عبور کنیم که مکتب حاج قاسم، عبور کردن از خویش و دیدن مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، شنبه(اول مرداد) در مراسم تودیع خود با فرماندهی سپاه ثارالله استان گفت: با همه وجودم از فرمانده کل سپاه به واسطه فرصت چندماهه در دیار حاج قاسم و قدردانی می کنم و اکنون در مجموعه بسیج مستضعفین توفیق خدمت دارم که با همین نگاه اعتقادی و جهادی است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حقیر در مکتب امامین انقلاب و مکتب شهدا و مکتب شهید سلیمانی یاد گرفتم برای خودم تصمیم نگیرم حتی در فرماندهی گردان در جنگ؛ افزود: در تمام عرصه های خدمت و جایگاه هایی که داشتم یاد گرفتم در این مکتب با میل امام خویش کار کنم.

 

 

وی ادامه داد: این منصب ها در حکومت اسلامی فرصت نوکری و خادمی و ارزش آن در خدمت گذاری برای آرامش و آسایش مردم است و نگاه ما به انقلاب اسلامی بر این است که در سپاه یاد گرفتیم انقلاب را با مردم تعریف کنیم و سپاه فدای هیچ حزب و گروه و شخصی جز مردم نمی شود چون سنگر مستحکم انقلاب و جان پناه ملت بزرگ ایران است.

 

 

 

سردار معروفی سپاه را علمدار انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه خدمات دهی در سپاه بر اساس فرامین رهبری است؛ تأکید کرد: در نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست جای خدمت برای مردم است که از لحظه لحظه آن می شود قدرت و آسایش برای مردم تولید کرد به شرط آنکه از خود عبور کنیم که مکتب حاج قاسم، عبور کردن از خویش و دیدن مردم است.

 

 

وی افزود: در این ۲۹ ماه خدمت در استان کرمان با همه فراقی که از حاج قاسم داشتم در همه عرصه های مأموریتی و رسالتی سپاه و بسیج بدون کوچکترین حاشیه، رسالت را در همه عرصه ها دنبال کردم و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک های مومنانه، ساخت سه هزار و ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، ساخت خانه عالم، ایجاد امنیت در ۱۳۵ کیلومتر در مرز شرقی و... انجام شد.

 

 

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خدا را شاکریم به مدد الهی و مدد شهدا، دو سالگرد حاج قاسم در کرمان انجام شد و حضرت آقا تایید کردند؛ مکتب حاج قاسم از کرمان ساری و جاری شد و برای سالگرد سوم ۵۰۰ هزار نفر زائر غیر کرمانی پیش بینی شده است.

 

 

وی تأکید کرد: این مکتب، مصونیت انقلاب اسلامی و تولید نام برای مردم عزیزمان است و درخواست دارم اولویت مکتب حاج قاسم را از دستور کار خارج نکنید.

 

 

سردار معروفی با قدردانی از خوبی های مردم استان و از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، پیشکسوتان جهاد و شهادت، از فرزندان شهدا به طور ویژه قدردانی و تصریح کرد: فرزندان شهدا جان و قوت قلب من هستند که با دعای آنان جان می گرفتم.

 

 

وی از همه خواست تا به فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کمک و برای عاقبت به خیری دعا کنند.

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم از اعتماد فرماندهی کل سپاه در سپردن این مسئولیت به وی قدردانی و تصریح کرد: سردار معروفی، تداعی کننده خصوصیات حاج قاسم بود و از جانشین فرمانده کل سپاه درخواست دارم تا سردار معروفی به عنوان پدر معنوی فرزندان شهدای کرمان در جلساتی که با فرزندان شهدا داریم حضور یابند و حتماً سرکشی از خانواده شهدا ادامه خواهد داشت.

 

 

وی تأکید کرد: ترویج مکتب حاج قاسم قوی تر از قبل ادامه می یابد تا در کل کشور ساری و جاری شود.

 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم سپاه پاسداران را یک دستگاه امنیتی و نظامی و پاسدار نظام و انقلاب اسلامی دانست که در همه عرصه ها اعم از بصیرت افزایی، تقویت نظام و هر کجا که نیاز بوده حضور داشته است.

 

 

وی تقویت بنیه دفاعی کشور را از دیگر اقدامات سپاه عنوان و بیان کرد: سپاه پناه مردم در تمام دوران بوده است.

 

 

 

استاندار کرمان تصریح کرد: خدمات سردار معروفی همیشه به یادگار خواهد ماند و سپاه استان در بحث مواسات، مبارزه با کرونا، بحران هایی مانند سیل و... همیشه پیشتاز بوده است.

کد خبر 1198914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha