اجرای سرود سلام فرمانده دهه نودی های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بیژگرد

فتحی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب سرود «سلام فرمانده» توسط نوجوانان کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد اجرا شد.

«بیژن فتحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب سرود «سلام فرمانده» توسط نوجوانان کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد اجرا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد ادامه داد: موج برگزاری این سرود در بین نسل نوجوان و جوان و گسترش آن در سطوح مختلف در گستره کشور نشان از تاثیرگذاری این سرود است.

 

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ انتظار از مهمترین آموزه های این سرود انقلابی است که تاکنون تاثیر فراوانی در بین نسل امروز گذاشت.

 

فتحی با بیان اینکه سلام فرمانده یک پویش ملی و نشان‌دهنده رویش‌های جدید انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این سرود فاخر به موقع سروده و در اعماق جان‌ها نفوذ کرده و باعث وحدت و انسجام ملی شده است.

 

وی افزود: سرود حماسی، اثرگذار و زیبای سلام فرمانده با همخوانی دهه نودی‌ها توانسته جای خود را نه تنها در میان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ایرانی؛ بلکه در دنیا باز کند و امروز به گفتمانی جهانی مبدل شود و هر روز شاهد برگزاری مراسمی در یکی از شهرهای کشور و  بازخوانی میلیون‌ها نفر در سایر کشورها هستیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد ادامه داد: خوشبختانه به برکت عنایت امام زمان (عج) و نیت پاک نوجوانان و جوانان، سرود  بسیار خوبی با استقبال و همراهی همه حاضرین و  شرکت کنندگان اجرا شد.

 

کد خبر 1198917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha