برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای با حضور مسئولان اندیمشک

دارسی گفت: با توجه به‌ سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مطالبه‌گری، برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای توسط کانون بسیج رسانه با حضور مسئولان و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «یاسین دارسی» عصر امروز (شنبه ۱ مرداد) در نشست با تعدادی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه که با موضوع مطالبه‌گری، تشکیل جبهه واحد رسانه تراز انقلاب و جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شد اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شده و با تلاش فراوان و انجام اقدامات مختلف، برای رسیدن به این هدف گام بر می‌دارد.

 

مسئول کانون بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با بیان اینکه بسیج رسانه در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نقش مهمی را بر عهده دارد افزود: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین، باید بتوانیم با به‌کارگیری ظرفیت رسانه‌ها به این امر مهم بپردازیم.

 

وی هویت‌بخشی به خبرنگاران و اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های پیش‌روی کانون بسیج رسانه اندیمشک برشمرد و اذعان کرد: با توجه به نقش اساسی که رسانه‌ها دارند، ما به دنبال تقویت ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و مسئولان هستیم چرا که متأسفانه تاکنون در شهرستان اندیمشک در این زمینه شاهد ساز و کار مناسبی نبوده‌ایم.

 

دارسی تصریح کرد: با توجه به‌ سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مطالبه‌گری، برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای توسط کانون بسیج رسانه با حضور مسئولان و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه خبرنگاران و همچنین عموم علاقمندان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای و هنری از جمله سواد رسانه، فضای مجازی، خبرنگاری، خبرنویسی، گزارشگری و عکاسی توسط کانون بسیج برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک بیان کرد: همچنين یک گروه جهادی رسانه‌ای با هدف پیگیری میدانی مطالبات و مشکلات مردم و همچنین انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات مؤثر راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی در ادامه با تشریح قالب‌ها و محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوزستان، از رسانه‌ها خواست همکاری لازم را جهت انتشار فراخوان این جشنواره و دعوت علاقه‌مندان به مشارکت در آن داشته باشند.

 

کد خبر 1198921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha