قزوین وارد پیک هفتم کرونا شد

علیجانی گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی در استان و بازگشت رنگ نارنجی، ما وارد پیک هفتم کرونا شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هاشم علیجانی» با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در استان بیان کرد: با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی در استان و بازگشت رنگ نارنجی به نقشه استان، ما وارد پیک هفتم کرونا شده ایم.

 

مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان و مراجعان به دستگاه های اجرایی الزامی شد و ان شاالله با همکاری مردم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون شاهد اعمال محدودیت های بیشتر نباشیم.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه استقبال از واکسیناسیون بهتر شده ولی هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم و کماکان لازم است مردم برای تزریق واکسن در نوبت سوم و چهارم مراجعه کنند.

 

علیجانی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم سطح ایمنی بدن پایین آید و فاصله اگر بین تزریق نوبت دوم و سوم واکسن زیاد شود بستر لازم برای ابتلا به کرونا افزایش یابد بنابراین از مردم دعوت می کنیم برای تزریق نوبت سوم و چهارم واکسن مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم منتظر نوع واکسن خاصی نباشند چراکه همه واکسن هایی که در سطح کشور وجود دارد در سبد واکسیناسیون داریم به جز آسترازانکا که به طور کلی از سبد واکسیناسیون کشور خارج شده است.

کد خبر 1198957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha