طرح نشاط معنوی با استقبال خوب نوجوانان در شیروان شروع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: طرح نشاط معنوی با استقبال خوب نوجوانان و دانش آموزان در آستان مقدس امام زاده حمزه رضا(ع) این شهرستان شروع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در طرح نشاط معنوی، کلاس های نقاشی، زبان خارجه، کاردستی و احکام برگزار شده که با همکاری بسیج دانشجویی گروه جهادی شهید «جلال ملک محمدی» در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا علیه السلام و مرکز افق این امامزاده برنامه ریزی شده است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: هر ساله طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اجرا می شود که استقبال خوبی از سوی مسافران و گردشگران صوت می گیرد و اکنون پس از دو سال از شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن فرهنگی و مراکز ورزشی با اجرای این طرح نونهالان، نوجوانان و دانش آموزان در ایام فراغت، استقبال خوبی داشتند و در رشته های مختلف اقدام به ارائه آثار خود کردند که در معرض دید قرار گرفته است.

 

علیپور با اشاره به تعطیلی مدارس و ایام فراغت دانش آموزان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کلاس هایی در طرح نشاط معنوی و اهمیت برنامه های فرهنگی در توسعه برنامه های نونهالان و نوجوانان رغبت و انگیزه بیشتری را برای حضور آنان و حتی ارسال آثار به مراحل استانی و کشوری ایجاد می کند ضمن اینکه برگزاری اینگونه کلاس ها در پرکردن اوقات فراغت آنان تاثیر بسزایی داشته و دارد.

 

وی تصریح کرد: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از ابزارهای روز و روش های جذاب و نو اجرا می شود که در این طرح برنامه های تربیتی و اخلاقی، اردوهای فرهنگی و تفریحی، برگزاری مسابقات فرهنگی و كلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن كریم برگزار می شود.

کد خبر 1198974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha