مساجد بهترین بستر برای «جهاد تبیین» است

آمون گفت: مساجد سنگر مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و بهترین بستر برای جهاد تبیین است و نقش کانون‌های مساجد در این مساله بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» عصر دیروز (1 مردادماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد بخش انگوت گفت: مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها قرار دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: امروز مباحث فرهنگی در سطح جامعه مهم و حساس است زیرا دشمنان و استکبار برای ضربه زدن به اعتقاد و هویت جوانان توطئه های مختلفی را تدارک دیده‌اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در دوران دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت جوانان وارد میدان عمل شدند و امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید فعالان فرهنگی با امیدآفرینی و تبیین، رسالت مهم خود را به سرانجام برسانند.

 

آمون بیان کرد: فعالان فرهنگی در مساجد امروز باید جذابیت‌ها و راهکارهای لازم برای جذب جوانان و نوجوانان را در برنامه‌ریزی‌ها داشته باشند.

 

وی گفت: مساجد سنگر مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و بهترین بستر برای جهاد تبیین است و نقش کانون‌های مساجد در این مساله بسیار مهم است.

کد خبر 1198980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha