نگاه ما در خانه سرود فراجناحی است

راسخی با اشاره به جایگاه گروه های سرود در استان گفت: نگاه ما در خانه سرود استان فراجناحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین راسخی معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با گروه های سرود استان یزد گفت: خانه سرود بسیج در بخش معاونت فرهنگی سپاه الغدیر یزد برای اولین بار در کشور شکل گرفته است و خوشخبتانه شاهد فعالیت های موثری در این زمینه بوده ایم.

وی افزود: در حال حاضر 90 گروه سرود شناسنامه دار در استان داریم که از این تعداد 35 گروه فعال هستند و مابقی در آستانه شکل گیری و در حال فعالیت هستند.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: دوره دوم انتخابات خانه بسیج نیز در هفته های آینده برگزار می شود و مسئول این خانه سرود نیز از همین گروه ها انتخاب می شود.

راسخی گفت: اولین جشنواره سرود فجر در استان شکل گرفت که دو گروه در استان نیز از این گروه ها انتخاب شدند.

وی بیان کرد: نگاه ما در خانه های سرود فراجناحی است و هدف اصلی ما نیز تربیت فعال فرهنگی است و در این راستا نیز توانسته ایم کانون فرهنگی هنری در این حوزه تشکیل دهیم.

راسخی بیان کرد: ما باید سرود را به جریان فرهنگی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: ما یک مرکز آفرینش های هنری را ایجاد خواهیم کرد و استودیو و سن تئاتر برای آن پیشبینی شده که امیدواریم بتوانیم به گروه های سرود خدمات دهیم.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد گفت: سرود ماهیت توسعه شوندگی دارد و یکی از ظرفیت های مورد توجه برای نسل جوان است که باید به آن توجه داشته باشیم.

کد خبر 1199003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha