آغاز طرح «جهاد مهارت آموزی در محیط کار واقعی» به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

درویشی گفت: همزمان با هفته ملی مهارت بیش از ٣۵ دوره آموزشی در راستای اجرای طرح «جهاد مهارت آموزی در محیط کار واقعی» در استان مازندران آغاز شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدحسین درویشی» امروز (۲مرداد) در حاشیه بازدید از دوره های آموزشی طرح «جهاد مهارت آموزی در محیط کار واقعی» اظهار کرد: برای مهارت آموزی در محیط کار واقعی بر اساس قانون، سن ۱۵ سال به بالا مدنظر است همچنین علاقه فرد برای ما اهمیت دارد ضمن اینکه واحدهای پذیرنده باید زیر ساخت لازم برای ارایه خدمات آموزشی را داشته باشند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: در دومین روز از هفته ملی مهارت، با اجرای طرح «جهاد مهارت آموزی در محیط کار واقعی» در شهرهای مازندران برگزار و بیش از ٣۵ دوره آموزشی آغاز شد. 

وی هدف از این طرح را علاوه بر یادگیری مهارت های شغلی و فنی، بالا رفتن مهارت های فردی و رفتاری، جذب مشتری، حساب مالی و بازاریابی عنوان کرد. 

 

درویشی اذعان کرد: اماکن مجری طرح های محیط کار واقعی از شمول قانون کار و تامین اجتماعی خارج هستند و در پایان آموزش فرد با شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای گواهینامه مرتبط با رشته آموزشی را دریافت می‌کند.

کد خبر 1199043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha