اجرای طرح «تابستان پرنشاط» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از اجرای طرح «تابستان پرنشاط» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم، طرح «تابستان پرنشاط» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این طرح دربرگیرنده برنامه های متنوعی در حوزه های قرآن، ورزش، هنر، مهارت آموزی و... است.

 

وی بیان کرد: در حوزه قرآن و عترت کلاس های این کانون در رشته های روخوانی در سه سطح، تجوید، صوت و لحن برگزار می شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: رشته های شنا، فوتسال و والیبال در حوزه ورزش و تربیت بدنی و تمامی رشته های فنی و حرفه ای برادران در حوزه مهارت آموزی تدوین و برنامه ریزی شده است.

 

وی به دیگر برنامه های طرح «تابستان بانشاط» اشاره کرد و اظهار داشت: سواد رسانه در رشته های خبر نویسی و عکاسی خبری، امداد و نجات، آموزش فیلم سازی و... دیگر برنامه های این طرح ویژه بچه های مسجد در فصل تابستان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: همچنین در پایان این کلاس ها، گواهینامه معتبر از سوی مرکز فنی و حرفه ای و مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج جهرم به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 

وی مهلت نام نویسی در این کلاس ها را تا 10 مرداد عنوان کردو  از بچه های مسجد در تمام رده های سنی برای نام نویسی و شرکت در کلاس های طرح «تابستان پرنشاط» دعوت کرد.

 

کد خبر 1199061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha