همراهی مردم مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست

کوشکی گفت:تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مریم کوشکی» امروز در سخنانی  با اشاره به آمار روز افزون ابتلا به کرونا در استان، افزود: همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن راه کنترل و مهار بیماری کروناست.

 

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط تزریق واکسن کرونا در استان، افزود: واکسن‌های سینوفارم، برکت، پاستوکووک و کووک پلاس، اسپایکوژن و اسپوتنیک در مراکز واکسیناسیون سطح استان موجود است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: از عموم مردم درخواست می شود برای کنترل بیماری کرونا تزریق واکسن را جدی گرفته و نسبت به تزریق به موقع اقدام کنند.

 

کوشکی با بیان اینکه تاکنون ۶ موج کرونا در استان سپری شده است، ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان مهمترین راهکار جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹ به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۸۹.۴ درصد جامعه هدف استان دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: ۷۹.۶ درصد دُز دوم و ۳۶.۵ درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

کوشکی ادامه داد: تاکنون بیش از سه میلیون و ۶۲۲ هزار و ۸۶۴ دُز واکسن کرونا تاکنون تحویل استان شده که بیش از سه میلیون و ۵۱ هزار دُز آن تزریق شده است.

 

وی افزود: از میزان واکسن تحویلی به استان بیش از ۴۸۴ هزار دُز مصرف نشده است که طی روزهای آینده برای افراد دارای شرایط تزریق خواهد شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از مردم درخواست می شود هرچه زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

کد خبر 1199065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha