توزیع ۵۰ بسته گوشت میان محرومان به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش

مقتدری گفت: در راستای اجرای طرح «نذر قربانی» و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش تعداد ۵۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در تداوم فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان، ویژه برنامه هایی تدوین و برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به اجرای طرح «نذر قربانی» در این کانون، افزود: این طرح در راستای کمک به محرومان، و در قاب چهاردهمین فوق برنامه خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری در سال جاری به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: در اجرای این برنامه با فراخوان عمومی از شهروندان تقاضا داشتیم تا کمک های نقدی خود را به منظور تهیه گوشت نذری و توزیع آن میان خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.

 

مقتدری عنوان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با قربانی کردن گوسفند، ۵۰ بسته گوشت تهیه و آن را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و در ثواب کمک به محرومان شریک می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» خاطرنشان کرد: برای این اقدام چهار میلیون و ۸۸۰ هزار تومان هزینه شد که به همت و یاری خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد تامین شد.

 

وی در پایان با قدردانی خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر برنامه های خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری هستند از آنان خواست با همت خود در ادامه فعالیت های خیرخواهانه یاری گر و همراه بچه های مسجد باشند.

کد خبر 1199074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha