عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و یک نماد انقلابی‌گری است

حجت الاسلام فاطمی نسب،گفت: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است و دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب،گفت:  اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام خمینی و مقام معظم رهبری و فرهنگ و آداب و رسوم ملی ایرانی جایگاه رفیعی دارد باید نهادی برای این منظور در نظر گرفته شود.

 

امام جمعه سرپل ذهاب ،افزود: خداوند درروز قیامت باتوجه به مقام و موقعیتی که در دنیا دارد سوال خواهد کرد و باید برای لحظه به لحظه عمر خود جوابگوی اعمال و رفتار و گفتار خود باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  موضوع حجاب و عفاف  باید به باور و فرهنگ  عمومی تبدیل  شود چراکه ریشه حجاب حیا و عفت است و امروز دشمنان به دنبال از بین بردن نجابت و پاکدامنی میان جامعه اسلامی هستند.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب، تاکید کرد: حیا و عفت ویژه زنان نیست چرا که یک رابطه  مستقیم  بین عفت ورزی  زنان و مردان  است در حقیقت اگر حیا وعفت مردانه و پسرانه در جامعه ترویج نشود، ترویج فضائل اخلاقی در بین زنان جامعه ترویج نخواهد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب،تصریح کرد:  اگر  بخواهیم در زمینه  عفاف و حجاب کار موثری در جامعه  انجام  دهیم  نیازمند این هستیم بسترهای  لازم را  هم  در فضای  حقیقی و هم در فضای مجازی آماده کنیم و اقدامات زیربنایی را انجام دهیم و لازمه این کار مشارکت همه دستگاه‌های  اجرایی و نهادها است  که با محوریت مردم کار انجام دهند.

کد خبر 1199122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha