دستگاه های اجرایی پیگیر امور بازنشستگان باشند

قناعت با بیان اینکه بازنشستگان مشاوران امین و مجرب هستند، گفت: مشکلات قابل حل بازنشستگان در استان پیگیری خواهد شد و از مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست داریم تا بحث سرکشی از بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(۲ مرداد) در هفدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان خراسان جنوبی اظهار داشت: شرایطی که در کشور و استان حاکم است حاصل تلاش شما بازنشستگان است.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هر چین ایجاد شده بر صورت بازنشستگان حاکی از زحمات و خدمات آنان است چرا که در زمان تصدی خود با دست های خالی و کمترین امکانات تلاش می کردند تا بهترین خدمات را تقدیم جامعه کنند.

 

وی با بیان اینکه بازنشستگی یک فصل تازه و نو است، افزود: بازنشستگان مشاوران امین، مجرب و کارآزموده هستند که می توانند در تصمیم گیری به مدیران مشاوره دهند.

 

قناعت عنوان کرد: وضع فعلی بازنشستگان به صورت الگو مقابل چشم کارکنان فعلی باعث ایجاد انگیزه می شود و بازنشستگان به دلیل پیوند تجربه و علم از اعتلای محیطی بالایی برخوردار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حکمرانی و مدیریت امور نیازمند دانش و علم و تجربه بازنشستگان است، ادامه داد: در شرایط امروز تلفیقی از این موضوعات کارگشا خواهد بود و امروز فرصت برای خدمت رسانی به مردم و عقب نماندن از رقابت با کشورهای دیگر جهت پیشرفت کوتاه است و فرصت آزمون و خطا نیست.

 

قناعت در ادامه عنوان داشت: اتخاذ تصمیم های عالمانه از رهگذر پیوند باتجربه بازنشستگان حاصل می شود و بازنشستگان می توانند مسیر صحیح حرکت برای رسیدن به افق های پیشرفت را نشان دهند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های استان هستند، گفت: اگر اندیشه و تجربه بازنشستگان در کنار توان و انرژی و انگیزه و سرعت عمل جوانان قرار گیرد قطعا موفقیت ها چند برابر خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی پیگیر امور بازنشستگان باشند، افزود: مشکلات قابل حل بازنشستگان در استان پیگیری خواهد شد و از مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست داریم تا بحث سرکشی از بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند.

 

قناعت در خصوص مصوبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ دولت گذشته عنوان کرد: این مصوبه را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم شاهد اجرایی شدن آن در کشور باشیم.

 

 

کد خبر 1199182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha