تفاهم همکاری بین کانون های مساجد و جمعیت هلال احمر منعقد شد

طی جلسه ای امروز ۲ مردادماه با حضور مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعیت هلال احمر تفاهم همکاری به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طی جلسه ای امروز 2 مردادماه با حضور مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعیت هلال احمر تفاهم همکاری به امضا رسید.

 

در این جلسه، «مصطفی آمون» با اشاره به اینکه همکاری بین کانون های مساجد و جمعیت هلال احمر در سال های اخیر بسیار عمیق و سازنده بود، گفت: آموزش های امداد و نجات از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان در دوره های آموزشی امداد و نجات که با همکاری جمعیت هلال احمر برگزار شده شرکت کرده اند و استقبال از این دوره ها بسیار خوب است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طبق این تفاهم نامه تلاش کرده ایم تا با اجرای دوره های آموزشی نسبت به افزایش نشاط روحی و حس خوداتکایی اعضای کانون تاثیر گذار باشد.

 

آمون خاطر نشان کرد: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای بستر آفرینی حضور نوجوانان و جوانان در مساجد با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی و فرهنگی را دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: این دوره های آموزشی می تواند تاثیر خوبی در غنی سازی اوقات فراغت فعالان کانون های و ارتقا کمی و کیفی سطح فعالیت کانون ها داشته باشد.

 

 

در ادامه این جلسه، «عزت الله ضربی» با اشاره به اینکه تاکنون دوره های مختلف آموزشی امداد و نجات با همکاری کانون ها در سطح مساجد استان با حضور نوجوانان و جوانان برگزار شده است، افزود: هم اکنون دوره های آموزشی 8 ساعته همگانی و آموزش 22 ساعته امداد و نجات به صورت رایگان پیش بینی شده است که با همکاری کانون ها در مساجد اجرایی خواهد شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد تنوع در برنامه ها و حمایت از برنامه های کاربردی و تاثیر گذار است.

 

وی اظهار داشت: ضمن اعزام اساتید مجرب دوره های امداد و نجات، گواهی پایان دوره آموزشی نیز برای حاضرین ارائه خواهد شد.

 

ضربی عنوان کرد: جزوه های آموزشی مورد نیاز در حوزه امداد و نجات نیز در بین بچه های مسجد توزیع خواهد شد.

کد خبر 1199225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha