تقویت جایگاه خانواده در توسعه شهری ضرورت دارد/نیاز به هزار اتوبوس واحد در اصفهان

نورصالحی با اشاره به اهمیت و نقش خانواده گفت: تقویت جایگاه خانواده در توسعه شهری و برای دست یابی به سلامت جامعه و پیشرفت ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نورصالحی« روز یکشنبه(2 مرداد) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به روز مباهله و نامگذاری روز ملی خانواده اظهارداشت: نهاد خانواده در جوامع مختلف از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نباید مورد فراموشی و بی توجهی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: این نهاد معتبر و مهم در زندگی شهری نقش مهمی داشته و نباید دغدغه های بیرونی بر اهمیت و جایگاه آن و سستی پایه های آن اثر بگذارد.

 

وی با اشاره به نقش آن در توسعه شهری تصریح کرد: تقویت جایگاه خانواده در توسعه شهری و برای دست یابی به سلامت جامعه و پیشرفت ضرورت دارد.

نورصالحی با بیان اینکه شورای شهر اصفهان در راستای تامین نیازهای خانواده و جوانی جمعیت مصوباتی داشته است، اذعان داشت: قوانین و آیین نامه هایی را برای حمایت از خانواده در حوزه شهر اصفهان طی این دوره چهار ساله خواهیم داشت.

 

وی بر ضرورت توجه به مدیریت شهری و حمایت از آن اشاره کرد و گفت: گاهی از جایگاه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا فاصله گرفته ایم که این موضوع آسیب هایی را در توسعه به همراه داشته است.

 

نیاز به هزار اتوبوس واحد در اصفهان

 

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: یکی از چالش های مهم ما در حوزه شهری ترافیک سنگین و خودروهای تک سرنشین هستند که با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی قادر به گذر از این معضل خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: تا اول مهر باید هزار اتوبوس واحد به ناوگان حمل و نقل عمومی در تسریع خدمت رسانی به مردم نیاز داریم که با وجود توسعه خط 2 مترو اما این موضوع ضروت دارد.

نورصالحی همچنین از افزایش ساعت فعالیت خط مترو و اتوبوس واحد خبرداد و یادآورشد: این کار خدمت رسانی حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد.

 

 

کد خبر 1199302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha