۱۰ میلیارد ریال به مراسم های محرم اصفهان اختصاص یافت

صالحی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به مراسم های محرم این شهر در مشارکت با موسسات و نهادهای فرهنگی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی صالحی روز یکشنبه(2 مرداد) در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه در خصوص مصوبات شورای شهر اظهارداشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار گرفته ایم و سیاه پوش کردن شهر و ایجاد حال و هوای معنوی ضرورت دارد، در این خصوص برنامه ریزی و اقدامات لازم در توسط مدیریت شهری انجام می شود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسم محرم به صورت گسترده نقش خود را ایفا کند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت سازمان های مردم نهاد وتشکل های فرهنگی مردمی را خواهیم داشت، تصریح کرد: 10 میلیارد ریال به مراسم های محرم این شهر در مشارکت با موسسات و نهادهای فرهنگی توسط مدیریت شهری با تصویب شورای شهر اختصاص می یابد.

صالحی ادامه داد: این اعتبار با توزیع در بین نهادهای فرهنگی فرصت خدمت رسانی و ایجاد حال و هوای معنوی محرم را در طی دو ماهه عزاداری خواهیم داشت.

 

وی به موضوع خانواده و خانواده محوری اشاره کرد و اذعان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همگی نسبت به این موضوع توجه دارند وخواستار برنامه ریزی و توسعه فعالیت توسط مدیریت شهری را دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خانواده نهاد مهمی در اجتماع بوده و باید توجه به نیازهای آن در نظام مدیریت شهری مورد دقت و توجه بوده و جز اولویت ها قرار گیرد.

 

وی همچنین به لوایح ارسالی شهرداری به شورای شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر به این لوایح رای دادند که از جمله آن پسماند بود که باید جمع آوری پسماند خشک مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 1199305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha