هیات امام حسین(ع) را جناحی نکنیم/دلبستگی برخی به مسئولیت ها

حجت الاسلام فوقی با اشاره به کارکردهای فراگیر عزاداری محرم و صفر گفت: هیات امام حسین(ع) را جناحی و گروهی نکنیم و فرصت را برای تبلیغ دین غنیت بشماریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مهدی فوقی« روز یکشنبه(2 مرداد) در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون به کارکردهای تبلیغی و نقش آن اشاره کرد و اظهارداشت: تبلیغ دین وظیفه روحانیون و سازمان تبلیغات اسلامی است که نباید محصور در میز و اداره و مسئولیت بشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: روحاینون و کارکنان تبلیغات اسلامی باید وسط میدان باشند و برای فعالیت تبلیغی کار کنند و نیازهای نسل جدید را در گرایش به دین و اعتقادات اسلامی دریابند.

 

وی ادامه داد: هیات امام حسین(ع) و هیچ یک مبانی دینی و اهل البیت(ع) را جناحی و گروهی نکنیم و فرصت را برای تبلیغ دین غنیت بشماریم و تفرقه ایجاد نکنیم.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه با نهادهای اداری در تعامل مشترک هستیم، تصریح کرد: هر گونه دخالت پیش برنده آنان را تایید کرده و برای کار دین در تلاش و همت خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه تحول جدی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ایجاد کرده ایم، تصریح کرد: تغییر و تحولات مدیران ادارات را در همین راستا انجام داده ایم تا نیروهای جوان با شناسایی ظرفیت ها و فرصت ها در تبلیغ دین کار کنند.

 

دلبستگی برخی به مسئولیت ها

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولیت ها همه برای تبلیغ دین و خدمت به خلق است، تصریح کرد: بهره برداری از مراسم های معنوی به نفع اسلام و انقلاب بوده و از آن به صورت شخصی استفاده نمی کنیم.

وی ادامه داد: برخی به مسئولیت ها دلبستگی دارند که این به ضرر نظام و شخصیت آنان است که در تصدی برخی از شغل ها دل نکنده و وابسته شده اند.

 

حجت الاسلام فوقی به تلاش های دولت در خدمت به مردم اشاره کرد و اذعان داشت: در مدیریت جهادی دلبستگی به پست و مقام نیست و شب و روز مدیران در تلاش هستند.

در این مراسم حجت الاسلام «اصغر ادریسی« به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون معرفی و از تلاش های حجت الاسلام «حسن عباسی« در مسئولیت این اداره طی بیش از ۱۰ سال گذشته تجلیل شد.

کد خبر 1199308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha