مهمترین بخش دین اسلام مربوط به «خانواده» است

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه «خانواده» یکی از پایه های اصلی جامعه بشری است، گفت: انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام به دنبال تمدن نوین اسلامی است تمدنی که در راه رشد و تعالی بشریت تلاش می کند و یک بخش از کامل ترین ادیان مربوط به بخش «خانواده» است.

حجت الاسلام «احمد رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: «خانواده» در دین اسلام از یک جایگاه بسیار والایی برخوردار است و اگر به سایر ادیان نگاه کنیم به این اندازه برای «خانواده» ارزش قائل نشده اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در آیات قرآن کریم برای محکم شدن بنیان خانواده توصیه هایی بیان شده است و پیامبر اکرم(ص) قولا و عملی این موضوع را در زمینه نحوه رفتار با همسر و فرزند خود نشان دادند آن هم در جامعه ای که کسی برای «خانواده» ارزشی قائل نبود.

 

وی با بیان اینکه «خانواده» یکی از پایه های اصلی جامعه بشری است، گفت: همه نهادها این وظیفه را بر عهده دارند که به موضوع «خانواده» توجه ویژه ای داشته باشند چرا که انقلاب اسلامی ریشه در دین دارد.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام به دنبال تمدن نوین اسلامی است تمدنی که در راه رشد و تعالی بشریت تلاش می کند و یک بخش از کامل ترین ادیان مربوط به بخش «خانواده» است.

 

وی با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی در زمینه «خانواده» گفت: این سازمان در مسیر «خانواده» گام هایی برداشته است و توجه خاص و ویژه ای به حوزه بانوان و مباحث مرتبط با «خانواده» و جایگاه مادری در اسلام و نظام خانواده دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: امسال دو موضوع «جهاد تبیین و امیدآفرینی» و «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در محوریت تبلیغات اسلامی قرار دارد و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوعات تاکیدات بسیاری دارند.

 

 

کد خبر 1199365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha