راه اندازی پویش حدیث، شعر و روایت صلاة آدینه به همت بچه های مسجد جامع زاغمرز

شهبازی گفت: پویش حدیث، شعر و روایت صلاة آدینه به همت کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه فرهنگی و مذهبی و سیاسی ستاد نماز جمعه دهستان میانکاله زاغمرز برگزار می شود.

«علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در آستانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور و نهمین سالگرد اقامه نماز جمعه در دهستان میانکاله زاغمرز پویش حدیث، شعر و روایت صلات آدینه برای خواهران و برادران برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: برداران و خواهران می توانند 10 حدیث از پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در خصوص اهمیت نماز جمعه، 10 جمله از بیانات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، 10 بیت شعر، 10 سطر پیشنهاد و نظر در راستای اهمیت و جایگاه نماز جمعه را تا 5 مردا ماه برای ما ارسال کنند.

 

وی هدف از برگزاری این پویش را افزایش اهمیت اقامه نماز جمعه اعلام و خاطر نشان کرد: تلاش داریم  تا افراد ضمن شرکت در این پویش، رغبت بیشتری به حضور در نماز جمعه پیدا کرده  و وحدت خود را نشان دهند.

 

شهبازی گفت: پویش حدیث، شعر و روایت صلات آدینه به همت کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه فرهنگی و مذهبی و سیاسی ستاد نماز جمعه دهستان میانکاله زاغمرز برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: افراد برای شرکت در این پویش می توانند آثار خود را به واتساپ، تلگرام و ایتا شماره 09113522335 ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: به 9 نفر از افراد برتر در روز جمعه 7 مردادماه در نماز جمعه زاغمرز جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 1199511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha