نسیم وصال ۱۱۰ نوعروس هرمزگانی را به خانه بخت فرستاد

تراهی گفت: ۱۱۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از عید قربان تا عید غدیرخم با همکاری مرکز نیکوکاری نسیم وصال راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « جلیل تراهی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: با مشارکت و همکاری مرکز نیکوکاری نسیم وصال ، 110 سری جهیزیه به نوعرسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

 

وی، ارزش هر سری جهیزیه را 35 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: جهیزیه های اهدایی شامل اقلام ضروری زندگی از جمله: یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی، تلویزیون و فرش بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: برای تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر سه میلیارد و 850 میلیون تومان هزینه شده است که از محل اعتبارات کمیته امداد و مرکز نیکوکاری نسیم وصال تامین شده است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مرکز نیکوکاری نسیم وصال در امر جشن ازدواج آسان برای زوج های جوان یادآور شد: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت از جمله حمایت‌های این نهاد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه‌های لازم ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1199570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha