برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان فارس

میکائیلی گفت: اردوی جهادی هنرمندان استان فارس در ۲ نوبت و در ۶ مرداد و ۹ شهریور و با هدف خدمت‌ رسانی جهادی هنرمندان فارس در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میکائیلی»، امروز (دوشنبه 3 مرداد) با اشاره به برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: اردوی جهادی هنرمندان استان فارس در 2 نوبت و در 6 مرداد و 9 شهریور و با هدف خدمت‌ رسانی جهادی هنرمندان فارس در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: بر این اساس نخستین اردوی جهادی بسیج هنرمندان فارس 6 مردادماه و به مناسبت گرامیداشت پیام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خطاب به گروه‌ های جهادی و دومین اردو نیز در تاریخ 9 شهریور و در ایام گرامیداشت حضور رهبر انقلاب  (مدظله العالی) در یاری ‌رسانی به مردم زلزله ‌زده شهرستان «فردوس» و تشکیل اولین هسته‌ های حرکت‌ های جهادی مردمی توسط ایشان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر 2 اردو در سطح کانون‌ های بسیج هنرمندان نواحی و شهر شیراز اجرا خواهند شد که در آن، هنرمندان بسیجی متناسب با توانایی و هنر خود در کنار سایر جهادگران به خدمت‌ رسانی خواهند پرداخت.

میکائیلی اعلام کرد: 30 گروه جهادی هنرمندان در سطح استان فارس در سامانه گروه‌ های جهادی ثبت شده ‌اند و در مناسبت ‌های مختلف طول سال به خدمت‌رسانی می ‌پردازند.

وی تاکید کرد: اردوی جهادی هنرمندان فارس با همکاری سازمان بسیج سازندگی و حوزه هنری فارس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر دستگاه‌ ها اجرا خواهند شدو  کانون‌ های بسیج هنرمندان نواحی سپاه در سطح شهرستان ‌ها متولی اجرای این اردوها هستند.

کد خبر 1199584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha