«عصر شعر» در کرمانشاه برگزار می شود

آزادی، گفت: بمناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد مراسم عصر شعر در کرمانشاه برگزار می شود.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، گفت:عملیات مرصاد یکی از بزرگترین افتخارات رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر به شمار می‌رود. این عملیات که توسط منافقین طرح‌ریزی شد با مجاهدت و دلاوری‌های نیروهای مسلح و مردمی به شکست انجامید و در تاریخ مقاومت ایران اسلامی به عنوان صفحه درخشانی باقی ماند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، افزود: عملیات مرصاد آخرین عملیات رزمی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله است، با این تفاوت این بار نیرو‌های دشمن از جنس عراقی نبودند، بلکه ایرانیانی بودند که در قالب نیرو‌های شبه نظامی موسوم به ارتش آزادی بخش ملی، تحت رهبری مجاهدین خلق، با حمایت صدام به مرز‌های ایران حمله کرده بودند. عملیات مرصاد در پاسخ به عملیاتی به نامفروغ جاویدان انجام گردید.

 

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و شهدای والامقام این عملیات عصر شعر امروز دوشنبه سوم مردادماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل تکیه معاون‌الملک کرمانشاه با حضور هنرمندان، فرهیختگان و شاعران مطرح استان برگزار می شود.

 

آزادی تصریح کرد:عملیات مرصاد با رمز مقدس «علی ابن ابی‌طالب (ع)» در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ برای مقابله با خیانت منافقین و مزدوران استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده در خطوط جبهه میانی جنگ، با اتحاد و همدلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش، به‌ویژه پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید. 

کد خبر 1199622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha