مداحان از تریبون هایی که در اختیار دارند برای مقابله با توطئه دشمن استفاده کنند

نصیبی با تاکید بر اینکه امروزه بزرگترین تریبون در دست مداحان قرار دارد گفت: نباید اجازه بدهیم خدای ناکرده از این تریبون‌ها به ضرر اسلام و انقلاب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدعلی نصیبی» امروز (دوشنبه، ۳ مرداد) در آئین بزرگداشت پیرغلامان حسینی (ع) استان گیلان اظهار داشت: ۳۱ تیرماه روز شهادت میثم تمار بود و به همین علت روزی را به نام روز قشر بسیج مداحان نامگذاری کردند و در همینجا یاد و خاطره همه پیرغلامان حسینی را گرامی می داریم.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان تصریح کرد: همه ما چه در بخش بسیج مداحان و چه در بخش کانون مداحان در یک جبهه هستیم و باید در برابر هجمه‌های دشمن مقابله کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه با گذشت ۱۴۰۰سال از واقعه کربلا هنوز این داغ در دل مومنین و شیعیان جهان تازه و زنده است ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان فرمودند مداحان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و صدای رثای هیئت‌ها و مداحان در مواجهه با دشمن نباید خاموش شود بنابراین می توان گفت امروزه بزرگترین تریبون در دست مداحان است.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس استان گیلان در پایان با بیان اینکه فضای بین مداحان یک فضای رقابتی نیست بلکه فضایی رفاقت و برادری است خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم خدای ناکرده از این تریبون‌ها به ضرر اسلام و انقلاب استفاده شود زیرا ما هر چه داریم از خاندان پاک امیرالمومنین علی (علیه السلام) و حضرت امام حسین (علیه السلام) سید و سالار شهیدان و انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش شبستان، مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، سخنرانی مذهبی و شعرخوانی آئینی از دیگر بخش‌های متنوع این برنامه بود.

کد خبر 1199671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha