آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی جهرم برای مقابله با بحران جوی

شعبانی از آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی جهرم برای مقابله با بحران جوی خبر داد و گفت: هر گونه مرخصی و مأموریت روسای ادارات تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (دوشنبه ۳ مرداد) در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  با اشاره به شرایط جغرافیایی و  احتمال سیل در شهرستان گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش های سنگین در سطح شهرستان و نیز آبگرفتگی های معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود‌: همچنین تمامی اعضای شورای مدیریت بحران با حضور در محل کار، آماده مقابله با حوادث احتمالی هستند.

وی، روسای دستگاه‌های اجرایی را موظف کرد تا مرخصی و مأموریت ها را تا اطلاع ثانوی لغو کنند.

شعبانی تصریح کرد: روسای دستگاه‌های اجرایی ضروری است تا اطلاع ثانوی در دسترس بوده وحضور آنان در زمان وقوع بحران الزامی است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم یادآورشد: تمامی مسیرهایی که احتمال طغیان رودخانه و سیلابی شدن در آنها وجود شناسایی شده و تمهیدات لازم به ویژه برای ارائه خدمات در این محدوده ها اندیشیده شود.

کد خبر 1199681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha