رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر در اهواز ضرورت دارد

صالحی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های ویژه محرم و صفر گفت: برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر در اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید مجید صالحی» امروز (دوشنبه ۳ مرداد) در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا افزود: برنامه ها به ویژه طبخ غذا و توزیع نذورات در مواکب و هیات های سطح شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت مراکز بهداشت شرق و غرب و اداره تبلیغات اسلامی اهواز انجام شوند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز افزود: فضاسازی ویژه ماه های محرم و صفر توسط شهرداری و ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان اهواز به خوبی انجام شود.

 

وی با تاکید بر هماهنگی هیات های عزاداری اهواز با ادارات و دستگاه های اجرایی اضافه کرد: حدود ۵۰۰ هیات و موکب در سطح اهواز فعالیت می کنند که ادارات، نهادها، دستگاه های اجرایی و شرکت های مستقر در اهواز در راستای مسئولیت های اجتماعی نیز برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آیین ها به صورت قانونی همکاری لازم با هیات ها و مواکب داشته باشند.

 

صالحی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه با عنوان «شمیم حسینی» در اهواز تصریح کرد: این نماشگاه ویژه ماه های محرم و صفر روز (چهارشنبه ۵ مرداد) در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز گشایش می یابد.

 

کد خبر 1199712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha