اردوی یک روزه کانون «نور» سامان در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد برگزار شد

صفاری سامانی گفت: اردوی تفریحی یک روزه در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور» و پایگاه بسیج شهید بهشتی مسجد جامع سامان برگزار شد.

«رضا صفاری سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اردوی تفریحی یک روزه در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور» و پایگاه بسیج شهید بهشتی مسجد جامع سامان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: یکی از برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون نور سامان برگزاری اردوهای تفریحی یک روزه به منظور شور و نشاط و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون نور سامان از ابتدای تیر آغاز شده است، ابراز کرد: این طرح با عنوان بچه‌های مسجد با برگزاری کلاس های آموزشی متنوع و استفاده از اساتید مجرب در حال برگزاری است.

 

صفاری سامانی، بهره‌گیری از ظرفیت عظیم و برنامه های متنوع مساجد را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای این طرح در سطح کانون ‌های فرهنگی هنری عنوان کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: در این طرح علاوه بر شرکت و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه ‌ها و کلاس‌ های آموزشی، پیوند محکمی بین جوانان، مساجد و آموزه ‌های قرآن کریم ایجاد می شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌ های دینی و فرهنگی، ورزشی و تفریحی، برگزاری کلاس ‌های قرآنی و احکام، دوره‌ های آموزشی طرح ‌های کارآفرینی، اهدای کتاب و توجه به فرهنگ کتابخوانی‌، برگزاری کلاس‌ های آموزشی گروه‌ های سرود، برنامه ‌های هنری در طول اجرای طرح از برنامه ‌های کانون فرهنگی هنری «نور» سامان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.

 

صفاری سامانی با تاکید بر اینکه این کلاس های تحت نظر اساتید مجرب هنری، تربیت بدنی، پرورشی و علمی خواهد بود، افزود: همراه با برگزاری این کلاس ها، اردوهای سیاحتی، تفریحی، زیارتی و برنامه های متنوع و مفرح دیگری هم تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند برای ثبت نام همه روزه صبح و بعدازظهر به مسجد جامع سامان مراجعه کنند.

 

کد خبر 1199732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha