گردهمایی بزرگ عاشورائیان آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشورائیان با حضور بیش از ۳۰۰ کارگزار هیئت مذهبی و مداحان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه فرارسیدن ماه عزای حسینی، گردهمایی بزرگ عاشورائیان شهرستان آران و بیدگل در سالن شهدای دولت فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با حضور بیش از ۳۰۰ کارگزار هیئت های مذهبی آران و بیدگل و مداحان این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام علمی مسئول اداره هیئات و شورای هیئات مذهبی کشور در خصوص نقش و کارکرد هیئات مذهبی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد:  پخش کلیپ، بیان نکاتی در خصوص برنامه های عزاداری محرم توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هیئات مذهبی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت حسن هارونی از دیگر برنامه های این همایش بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: در بخش دیگری از این همایش، از اعضای پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل تجلیل و احکام اعضای ششمین دوره این شورا تقدیم شد.

 

حجت الاسلام محیدی تبار افزود: همچنین در این مراسم از آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) و هیئت مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان به عنوان مراکز برتر در اجرای جشن های شادیانه غدیر و ضیافت علوی تقدیر شد.

 

همایش بزرگ عاشورائیان به همت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و با همکاری فرمانداری آران و بیدگل، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان برگزار شد./

کد خبر 1199737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha